Search Islamic Directory
Keyword:

JOM UBAH!!!

JOM UBAH!!!

UBAH SEKARANG

UBAH SEKARANG

Altantuya Sentiasa Menghantui Najib, Rosmah

Oleh Faizal Ezzany

KUALA KUBU BAHARU 24 Apr - Imej Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak terus terjejas walaupun beliau bertemu dengan Presiden Amerika Syarikat, Barack Obama kata Pengerusi Kebangsaan DAP, Karpal Singh.

Beliau berkata Najhib akan sentiasa dihantui dengan kes pembunuhan Altantuya yang sehingga kini belum mendapat pembelaan yang seadilannya.

Ini menyebabkan orang lain terpaksa menjadi mangsa atas kesalahan yang Najib lakukan.

Pengerusi DAP, Karpal Singh menyifatkan Najib begitu takut untuk menghadapi kes Altantuya sehingga beliau terpaksa sentiasa menafikan pembabitannya.

"Apabila nama Altantuya disebut, Najib terpaksa menyorok kerana terlalu takut. Kes Altantuya ini terlalu kejam kerana dia telah dibunuh dengan mengguna bahan letupan C4 yang hanya dimiliki oleh Angkatan Tentera Malaysia sahaja.

"Najib walaupun dia telah bertemu dengan Obama imejnya tetap terjejas kerana semua orang tahu penglibatan Najib dalam kes tersebut susah untuk dia sembunyikan," kata Karpal pada ceramah perdana di Stadium Mini Kuala Kubu Baharu malam tadi.

Karpal juga memberitahu bukan sahaj Najib yang takut malah isteri beliau, datin Seri Rosmah Mansor juga takut kepada bayang Altantuya selain amat takut kepada Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

"Najib dan Rosmah ini mereka bukan sahaja takut kepada kes Altantuya malah mereka amat takut dengan Anwar kerana mereka bimbang dengan karisma kepimpinan yang Anwar miliki dan disenangi oleh semua kaum.

"Saya nak jelaskan disini walaupun Anwar sentiasa diserangi dengan pelbagai kes dan fitnah kita akan terus berjuang untuk memastikan kemenangan kepada kes Anwar di mahkamah.

"Bagi untuk kita menjadikan sistem perundangan kita dibuat secara adil kita kena pastikan kemenangan calon Pakatan Rakyat, Datuk Zaid Ibrahim," jelas beliau.

Karpal mahukan pengundi Hulu Selangor memilih Zaid agar hak rakyat dibela dan pastikan majoriti yang besar diperolehi kerana ini adalah isyarat penting kepada Umno dengan kebangkitan rakyat yang mahukan keadilan dan demokrasi dalam negara ini.

Sumber : Suara KeAdilan
 

blogger templates | Make Money Online